keskiviikko 28. elokuuta 2013

Lyhtyjä ja kukkasia



















Eilisesä postauksessani haaveilin. Mutta palataanpas ajassa hetkeen ennen blogipostausta, maanantaipäivään. Kävin nimittäin ostoksilla paikallisessa Prismassa. Ja mitä sieltä löytyikään rahkapurkkien ja vihannesten lisäksi? No, ensimmäinen itämainen (tai sen tyylinen) lyhtyni! Siis ensin ostin lyhdyn, sitten vasta haaveilin siitä. Nurinkurista. Mutta minä haaveilenkin saavani LISÄÄ noita ihania lyhtyjä. Ja nimenomaan mustia. Tästä kauniista pyöreästä mustasta lyhdystä on hyvä aloittaa tämä "keräily". Seuraava iskukohteeni taitaa olla Indiska...

Pari viikoa sitten ostamani orkidea pääsi lyhdyn seuraan, sopii itämaiseen tyyliin hyvin. Kukkaruukku pitää ehkä suhauttaa joku päivä mustaksi, jotta se sopii paremmin tyyliin. Kukakokoelma kasvoi maanantaisella kauppareissulla ruusupuskan verran. En ole koskaan ollut ruusufani, mutta ilmeisetsi minusta on hiljalleen tulossa sellainen. Ruusut näyttävät päätyvän maljakkoon aina vaan useammin. Varsinkin silloin kun tulppaaneja ei ole saatavilla (muistatte varmaan miten heikkona olen tulppaaneihin...).

Lisää lyhtyjä ja kukkasia, kiitos! Piristystä oven takana kolkuttelevaan syksyyn!

*AnuElina


5 kommenttia:

  1. Hei, minä katsoin tuota lyhtyä myös Prismassa, mutta en ostanu kuiteskaa, yritän hillitä itseäni. Se on kyllä kaunis. Tänään kävin K-raudassa ja hämmästyin miten paljon sinne oli tullut sisustustavaraa, lyhtyjäkin muttei tainnu olla itämaisia. Valkoiset ruusut ovat kauniita aina, vaikka minä olen myös tulppaani-fani. Mukavaa loppuviikkoa!!

    VastaaPoista
  2. Ihana lyhty, sopis meillekkin :)
    oon jo pitkään lukenu sun blogia, mutta en ole tainnut aikasemmin kommentoida!
    Minulla on sinulle haaste blogissani, käyppä kurkkaamassa!

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan näköinen lyhty! :)

    VastaaPoista