sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Positiivinen palaute

Aurinkoista sunnuntaiaamua!

Olen hämmentyneen iloinen.
Kiitos Hotel Maman Jasmiinalle blogini esittelystä!
Esittely poiki yhdessä päivässä 14 uutta lukijaa ja varmasti myös kymmenittäin satunnaisia kyläilijöitä.
Tervetuloa uudet lukijat, toivottavasti viihdytte!
Kiitokset kaikille positiivisesta palautteesta, kommenttinne piristivät eilistä päivää (ja piristävät edelleen!) kummasti.


Eilen olin jäähallin kirppiksellä myymässä vanhoja (uusia!) vaatteita ja muuta pikkusälää. Kauppa kävi tosi hyvin, vahna lähti kiertoon halpaan hintaan.
Oli hieman noloa sanoa suurimmasta osasta vaatteista "se on uusi" tai "kerran käytetty". Mitähän se kertoo mun shoppailutavasta? Ostan paljon turhaa, vaatteet jäävät kaappiin käyttämättöminä.
Hullu minä!
Yksi nainen sanoi, että on kiva pekoa mun vaatteita, kun ne ovat niin siistejä. No niinpä, uusi on yleensä aika siistiä. Harvinaista saada kirpparilla positiivista palautetta. Ja taas sain suun hymyyn! :)

Koetteko saavanne riittävästi palautetta arkipäivässänne?
Osaatteko antaa palautetta?
Olen tätä asiaa usein miettinyt, pääasiassa työelämän osalta. Siellä puhutaan paljon palautteen antamisesta ja saamisesta. Minä saan sitä mielestäni liian vähän ja luultavasti annankin. Ja rohkenen epäillä, että niin aika moni muukin. Taitaa olla suomalaisten luonnevika.
Koitan parantaa tapani, yritän antaa hyvää palautetta ainakin yhdelle ihmiselle joka päivä.
Ja jos en saa sitä keneltäkään, niin muistan kehua itseäni jostain joka päivä.
Kuka sen koiran hännän nostaa ellei koira itse!

Suloista sunnuntaita!



9 kommenttia:

  1. Hotel Maman kautta minäkin tänne eksyin, ja pakkohan se oli heti lukijaksi alkaa. Minua ei tuossa sinun lukijoidesi joukossa näy, koska minulla ei jostain syystä se toiminto itsellä toimi ollenkaan, mutta blogisi on minun blogissani sivupalkissa esillä, jotta pääsen heti aina kurkkimaan uudet päivitykset. :)

    VastaaPoista
  2. Olen seurannut blogiasi jo jonkin aikaa ja pidän paljon! Jostain syystä on aina jäänyt kommentti jättämättä, mutta nyt on aika viimein jättää kommenttiakin sinulle ja kirjautua lukijaksesi:)
    Ihana blogi, tykkään kovasti!:)

    VastaaPoista
  3. Hei!

    Uutena lukijana myös minä tulin kurkkaamaan blogiasi HotelMaman esittelyn jäljiltä. ;)
    Ihania, tunnelmallisia kuvia olen katsellut kerta toisensa jälkeen ja sille tielle jäin. ;)

    Aurinkoista kevättä Sinulle! :)

    VastaaPoista
  4. Liityin muistaakseni esittelysi seurauksena, siis sen,jonka itse teit siinä samassa blogissa.

    Minä en varmaan anna riittävästi palautetta, mutta suurin ongelma on, että minulle on aina ollut vaikea käsitellä palautetta. Tiedätkö, kun joku kehuu vaikka uutta vaatteitasi, ensimmäinen vaisto on sanoa, että no tää nyt vaan on tällainen halpa retku? Olen yrittänyt opetella pois tuosta tavasta ja sanoa edes että kiitos ja sitten vaieta, jollei muuhun pysty kuin mitätöimään kehun.

    VastaaPoista
  5. Minäkin tulin samaa reittiä tutustumaan ja jäin kyllä heti lukiaksi!! Mukava blogi sinulla! :)

    VastaaPoista
  6. Kiva kun löysitte tienne tänne! Lupaan julkaista jatkossakin pirteitä kuvia ja sekalaista selostusta teidän "riesaksi". ;)

    VastaaPoista
  7. Minä olen yrittänyt kovasti kehittyä tuossa palautteen antamisessa, varsinkin sen positiivisen. Itsekin on niin mukava saada kivaa palautetta tai kehuja, niin tottahan sit mielellään suo toisellekin hyvää mieltä muutaman sanasen avulla. Ei se ainakaan itseltä ole pois, mutta toiselle se voi olla päivän pelastava juttu. Tässäpä sinulle yksi palaute: Blogisi näyttää oikein mukavalle ja kiinnostavalle :) Rupeanpa käymään nyt vähän tarkemmin läpi. Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  8. Kiva juttu, että yhä useammat alkaa löytää blogiisi! Syy miksi itse tykkään seurata blogiasi on se, että asun itse rivitalokaksiossa ja seuraan erityisellä mielenkiinnolla blogeja, joissa sisustetaan vähän pienempiä koteja, eikä aina pelkästään isoja omakotitaloja (vaikka sellaista itsekin kaikkein mieluiten sisustelisi ;) ). Jotenkin koen vain saavani enemmän ideoita juuri tällaisista "oman kodin kokoisista" blogeista :)

    VastaaPoista
  9. Marianne: Kiva että pieni kotini kiinnostaa. Kaksiossa tosiaan asustelen, ja kaiken lisäksi vuokralla. En saa maalata/tapetoida enkä tehdä muitakaan isoja muutoksia, joten vaatii välillä tosi paljon mielikuvitusta, että keksii juttuja millä muuttaa kodin ilmettä. Asunto on myös sen mallinen että huonekalujen järjestystä ei voi oikein muuttaa...tai voi, mutta käytännöllisyys ja visuaalinen viehättävyys katoaa sen mukana. Eli täytyy vaan pelailla uusilla huonekaluilla, tekstiileillä ja pikkuroinalla. ;)

    VastaaPoista